fafanganspris.blogg.se

En blogg om mat och träning: från fiende och förbud mot njutning och hållbar livsstil.

Here we go

Kategori: Mando, behandling

Skrev ett långt inlägg här i dagarna som av någon mystisk anledning inte publicerades. Inte heller ligger det bland utkasten så det försvann helt enkelt i tomma intet och skrivlusten dog lite. Idag fick jag dock ett glädjande telefonsamtal från Mando att man äntligen har en plats för mig, så i nästa vecka påbörjar jag min behandling. Jag hade väl haft på känn att framförhållningen inte skulle bli så god då en plats kan bli ledig närsomhelst när en patient känner sig "klar" och då får lämna. Jag vill såklart starta så snabbt som möjligt så jag ringde min chef därefter och sa att jag nu fått plats. Hon visste om detta sedan tidigare men det känns ändå ruttet att ringa och meddela sin frånvaro de kommade 4-8 veckorna. Blev nästan rörd av hur förstående hon var, det kändes verkligen jättebra och min plikttrogna sida kunde slappna av. Så nu blir det att lägga det mesta på hyllan för att helt och hållet fokusera på behandlingen den kommande tiden. Ingen träning, inga kosttillskott eller fitnessbloggar under tiden. 
 
En liten kort uppdatering innan jag ska bege mig mot ett träningspass (som jag verkligen ser fram emot - med träningskompis!)
Kommentera inlägget här: